عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

روز كودك

1397/7/18 11:38
نویسنده : mahsa
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

كودكان مظهر خدا بر روي زمين هستند با قلبي صاف و دلي پر از سادگي و صداقت باور كنيم كه خيلي چيزها رو ما از بچه ها بايد ياد بگيريم و گرنه چيزهايي كه در طول عمرمون آموزش ديديم يا با گذر زمان از يادمون ميرند يا اصلا به دردمون نميخورند و آخرين مدارك علمي و آموزشي هم نميتونند بعضي چيزهايي كه خدا در ذات معصومانه كودكان قرار داده و والدين به زور و اجبار به ترك اون رفتارها و عادات و آموزش نابجا و خدشه دار كردن فطرت بچه ها سعي در تغيير فرزندانشون دارند و به قولي بهشون ياد ميدند كه اينجوري بايد در مقابل هم نوع هاشون در بيان ما ايراني ها رو به انسانهايي با ضعف شديد فرهنگي بار آورده كه جاي صداقت و سادگي و كمك به هم نوعهامون رو زرنگي و به هم رحم نكردن و انسانهايي منزوي تبديل ميكنه ياد بگيريم كه از بچه هامون ياد بگيريم 

روز كودك مباركگل

رادوين عزيزم روز كودك از طرف فرهنگسرا به كانون پرورش كودكان و نوجوانان رفتند و اونجا بهشون خيلي خوش گذشت

البته هفته قبلش رادوين خان سرما خورده بود و شب تب داشت و نفس نفس ميزد و قلبش خيلي تند تند ميزد صبح كه شد بردمش پيش متخصص كودكان و بعد از معاينه دكتر گفت كه نفس كشيدن و ضربان قلب رادوين نرمال نيست و بايد ضربان قلبش 80 در دقيقه باشه در حالي كه 150 تا هست و ما رو فرستاد از ريه هاش عكس بگيريم بعد از انتظار نوبت طولاني عكس رو گرفتيم و دكتر به يه متخصص قلب ارجاعمون داد من كلي نگران شده بودم عصرش رفتيم پيش دكتر قلب و اونم معاينه ش كرد و نوار قلب گرفت و واهس روز بعدش براش آزمايش خون نوشت دكتر گويا به عفونت و تيروئيد رادوين مشكوك بود كه باعث اين مشكل باشه فردا صبحش با كلي استرس با بابا بريم رادوين رو آزمايش خون من خودم دستهام يخ بسته بود از استرس وفشار خونم حسابي پايين بود به مسئولي كه ميخواست خون بگيره يواشكي گفتم كه رادوين دفعه ي اولشه كه ميخواد خون بده و شايد با ديدن سرنگ گريه كنه اون بيچاره هم نگراني من رو كه ديد سرنگ رو قايم كرده بود و ميخواست كه رگ دست رادوين رو پيدا كنه از رادوين سوال ميپرسيد بعد رادوين با ديدن سرنگ يه لبخند عجيب غريبي زد كه من ديگه گفتم الانه كه بزنه زير گريه ولي همش چشمش به سرنگه بود كه داشت با خون پر ميشد من شوك شدم با اين رفتار رادوين واقعا برام باوركردني نبود كه چقدر خدا رو شكر راحت انجام شد آزمايشش

بعد كه جواب رو گرفتيم و به دكتر نشون داديم دكتر قلب گفت كه هيچ مشكلي نداره و چون توي ريه اش عفونت هست اونطوري شده بود و ضربان قلبش هم خوب شده بود خدا رو شكر

خلاصه كه هفته ي خيلي بدي رو پشت سر گذاشتيم و رادوين طفلي زير چشماش گود افتاده با يه مريضي شروع پاييزي كه همه بهش گرفتار شدند اميدوارم كه خيلي زود خوب بشه پسر قند عسل مامانيشمحبت

پسندها (9)

نظرات (6)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
18 مهر 97 14:49
روزت مبارک❤❤❤
mahsa
پاسخ
گل
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
18 مهر 97 15:20
رادوین کوچولوی عزیز روزت مبارک ...گلمحبت
چه خوب توصیف کردین دنیای شیرین و باصفای کودکانه را ...  احسنت تشویق
حق باشماست کودکان فطرت انسان را از آفات و گزندها حفظ می کنند .
کودکان راز ماندگاری خلقتند ...

خدا رو شکر که بیماری رادوین جون هم بخیر گذشته
.انشاألله دیگر تنش نیازمند ناز طبیبان نباشد ....محبت
mahsa
پاسخ
خيلي ممنونم ازتون گلانشالله شما هم هميشه سلامت باشين
مامان آیسلمامان آیسل
18 مهر 97 18:28
همیشه سلامت باشه گل پسرتونمحبت
mahsa
پاسخ
خيلي ممنونم دوست خوبمگل
مامان صدرامامان صدرا
18 مهر 97 21:42
روزت مبارک عزیزممحبت
mahsa
پاسخ
گل
مامانیمامانی
20 مهر 97 9:51
روزت مبارک عزیزمممممحبت
mahsa
پاسخ
گل
مامان سلدامامان سلدا
4 آذر 97 14:11
انشالله همیشه سالم و شاد باشینمحبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد