عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

تولد گل پسرم

1399/6/2 20:52
نویسنده : mahsa
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خدایا شکرت به خاطر همه ی نعمت هایی که بهمون دادی

خدایا شکرت به خاطر پسرم تاج سرم قند و عسلم

هر روز ازم میپرسی مامان اگه من به دنیا نمی اومدم تو چیکار میکردی و من هم هر روز جواب تکراری همیشگیم رو بهت میگم

دنیای من زندگی بدون تو تجربه ای بود که دیگه تجربه ش برام غیر ممکنه تو با اومدنت عشق و صفا و برکت و خوشی به زندگیم هدیه کردی تو بهترین نعمت خدا برای من بودی و هستی عزیز دلم امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی

به مناسبت تولدت خودم بارت کیک پختم و کلی غذا و خوشمزهایی که تو دوست داری بعدا عکس تولدت رو هم میزارم عزیز دلم

قراره واکسن 6 سالگیت رو هم بزنیم به سلامتی

و سنجش مدرسه ت هم افتاده 27 شهریور

انشالله که همه چیز به خوبی و خوشی حل بشه

پسندها (6)

نظرات (5)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 شهریور 99 22:28
تولدش مبارک خاله جون انشاالله همیشه زیر سایه شما باشه
mahsa
پاسخ
فدات بشم خیلی ممنون عزیزم🌺
مامان آیسلمامان آیسل
3 شهریور 99 0:26
تولدت مبارک رادوین جان❤️
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون عزبزم💐
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 شهریور 99 3:17
تولدت مبااارک رادوین عزیزم ان شاءالله همیشه سالم و سلامت باشی😍😍🥰🥰❤❤❤❣❣
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون مبینا جان💖

3 شهریور 99 10:08
به به تولد آقا رادوین مبارکه🎂💐
انشالله عمر طولانی و با برکت داشته باشه 
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون از دعای زیباتون💜
عمه فروغعمه فروغ
3 شهریور 99 13:33
خدا حفظش کنه براتون،تولدش مبارک❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم💚
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد