عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

رادوین بی دندون

1399/10/23 15:49
نویسنده : mahsa
361 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند مهربان

سلام 

رادوین جانم دیروز خانم معلمت بهت تصویری زنگ زدن و امتحان قرآن ازت گرفتن گفتند ۲ تا سوره رو از حفظ بخونی و تو هم سوره ی والعصر و ناس رو خوندی و بعد لوحه ها و آیه های قرآنی رو ازت پرسیدند خدا رو شکر به خوبی سپری شد به ولله اونقدری که من برای امتحانات تو استرس دارم خودم در دوران تحصیل خودم استرس نداشتم یه وضعیه انگار قلبم میخاد از جاش در بیاد

دندون های جلوییت حسابی لق شده بودند و هر بار که سعی میکردم درشون بیارم نمیگذاشتی تا جایی که موقع خوردن غذا اذیت میشدی خلاصه آخر سر راضیت کردم و خیلی راحت درش آوردم

و اینجا هم داری خبر در اومدن دندونت رو به مامان جون میدی

یه نقاشی برای خانم معلم ت کشیدی

و این هم کامنت خانم معلمت

این روزها خیلی نقاشی میکنی 

پسندها (8)

نظرات (7)

千.𝓏千.𝓏
23 دی 99 16:07
😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🥰🥰🥰
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
23 دی 99 18:35
همیشه موفق باشه تو امتحاناتش💙💙💙
وایی خیلی هم عالی که دندونش رو کندید😍💜
چه نقاشی قشنگی آفرین بهش😍💝💛
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم انشالله شما هم همیشه موفق باشی💐💙❤️💚
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 دی 99 22:47
🙂☺😃اخی عزیزم خدا حفظش کنه
mahsa
پاسخ
ممنونم عزیزم💜
مامان پریمامان پری
24 دی 99 11:28
موفق باشی عزیزم 😘
همیشه شاد باشی و بخندی😇
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم خدا گل دخترای شما رو هم حفظ کنه💜
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 دی 99 14:27
جوووونه دل❤❤
خداحفظش کنه😘
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم مبینا جونم💜💜💜😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
26 دی 99 3:00
موفق باشی رادوین جونم❤💜پسری بی دندون بامزه😍❤خداحفظش کنه😇💜
من تو بچه گیم&zwnj تمام دندونام خودم&zwnjکندم و افتخار میکردم😹😹💚
mahsa
پاسخ
مرسی عزیز دلم😘💜رادوین دل و جرات نداره الکی میگم الان خودم دندونم رو در مسارم ولی دلش نمیاد💐
مامان آیسلمامان آیسل
27 دی 99 21:19
رادوین جان دندونای جدید آینده مبارک....آیسل هم خودش می کنه دندونای لقشو....همیشه موفق باشی عزیزم
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد