عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

مهر و آبان 1400

1400/8/19 21:04
نویسنده : mahsa
524 بازدید
اشتراک گذاری

                                       

ای نام تو بهترین سر آغاز                     بی نام تو نامه کی کنم باز

سلام و با نام و یاد پروردگار مهربانی ها

بازم خیلی وقت میشه به وبلاگ سر نزدم و پستی هم نگذاشتم با شروع شدن مدرسه ها ماشالله سرمون حسابی گرم درس و مشق هست

معلم امسال رادوین جان آقای رضا صمدی هستن خوشبختانه خیلی معلم خوبی هستن و بعد از خانم عبادی معلم اول رادوین جان شانس آوردیم افتادیم کلاس ایشون

امیدوارم که این سال تحصیلی هم برای همه ی دانش آموزام موفقیت به همراه داشته باشه انشالله

عزیزترین از جانم عاشقتم و از خدا برات سلامتی و موفقیت آرزومندم

پسر یعنی مرد مامان یعنی عشق مامان

به قول یک نفر یدونه پسر دارم من قند و عسل دارم من

عاشق این شکلک ها شدم فرستادم اینجا

وای این ها چقدر خوشگلند

انشالله سر وقت مناسب عکس های مربوط به این پست رو میزارم

پسندها (2)

نظرات (1)


20 آبان 00 11:16
دنبال شدید لطفا دنبال کنید
mahsa
پاسخ
به روی چشم عزیزم خوشحال شدم💜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد