عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

رادوین خان و درآوردن ادای پیر مردها

1395/2/3 17:59
نویسنده : mahsa
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادوینی گلم

عسلم چرا آخه تو از میون این همه میوه خدا خیار رو از همه ش بیشتر دوست داری فکر کنم اونقدر موز به خوردت دادم  که وقتی میبینیش فقط میخوای لهش کنی توت فرنگی رو هم خیلی دوست داری اما آناناس رو هم دوست نداری سیب و پرتقال هم که دیگه برات عین شیر خوردن معمولی شده و دیگه احساسی بهشون نداری

دیروز که خونه مامان جون بودی ادای پیر مرد ا رو در میاوردی اینجوری که دستات رو به کمرت میزنی و بعد قوز میکنی نمیدونم این ادا رو از کجا کشف کردی شیطوووونسوال

این ادات به مزاج همه خوش اومده بود و همه  دقیقه به دقیقه میگفتن حالا رادوین پیر مرد شو

ادای دیگه ای که در میاری هر وقت که من تو آشپزخونه ام و دارم غذا میپزم اینه که مظلومانه دستا تو باز میکنی و میگی ای ای ای یعنی بغلم کن خودشم حین آشپزی بالاخره یه اوضاعی داریم که بیا و ببینعصبانیقه قههدلخور

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد