عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/2/4 15:40
نویسنده : mahsa
92 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم شما همیشه تو خواب وول میخوری میچرخی و میری  به خدا بعضی وقتا شبا نمیتونم پیدات کنم

بابات میگه چی میشه ما هم بتونیم رو تختمون بخوابیم والا به خدا بیشتر از یک سال و نیم درست از روز تولد شما رو زمین میخوابیم

ان شالله همیشه خوب بخوابی و پسر خوبی باشی و بذاری من هم خوب بخوابم نا گفته نماند که تا حالا که اینجور نبوده

یعنی تا وقتی که نی نی بودی عالی میخوابیدی ولی تو چند ماه اخیر یه کم بد قلقی میکنی و شبا همش دوست داری تو بغل من بخوابی راضی

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد