عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/2/19 20:24
نویسنده : mahsa
101 بازدید
اشتراک گذاری

ترسوسلام  عسلی گوش شیطون کر که منم وقت کردم یه کم واسه خودم باشم و کارایی که دوست دارم رو بکنم خوشمزه

چند شب پیش وقتی میخوابوندمت یه جوری بودی نصف شب که خواستم بهت شیر بدم وقتی تو بغلم گرفتمت دیدم که یا خداااااااااا عین اینه که تو تنور گذاشتنت خیلی هول کردم فکر کردم که حسابی سرما خوردیسبزسوت

فردا صبحش بردمت دکتر و دکتر هم واست چند تا شربت نوشت

وقتی برگشتیم خونه دیدم بابا داری چند تا از دندون هات رو در میاری

آخه میدونی وضعیت معده ت هم حسابی به هم خورده بود به همین خاطر دو سه روزی 8-9 باری عوضت میکردم امروز که یکم خدا رو شکر خوبی اعصاب منم سر جاش اومده
سکوت

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد