عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/3/1 14:07
نویسنده : mahsa
132 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از عادت های بدی که آقا رادوینی من نمیتونم ترکت بدم اینه که تو همیشه وقتی تو تلویزیون یه برنامه ای رو خیلی دوس داری میری جلوی تلویزیون وای میستی البته وقتی که من بهت گوشزد میکنم تو اونقدر پسر خوبی هستی که میری میشینی و نگاه میکنی آفرین به تو پسر گل

آخه میدونی عشقم من عاشق چشمای مثل یاقوت تو ام و دلم نمیاد آسیبی بهشون برسه

امروز برده بودمت حموم کلی اونجا از خودت شلوغی در کردی

یه بارم کم مونده بود که بخوری زمین

که خدا رو شکر به سلامت از اونجا بیرون اومدی هر چند تا هر وقت که بمونی دلت نمیاد از بازی کردن تو حموم دل بکنی البته حقم داری منم جای تو بودم همین کار رو میکردم به همین خاطر حسابی باهات آب بازی کردم تا حسابی کیفش رو ببری

نمیدونم چرا این روزا زیاد به خشونت متوسل میشی اولا که میرفتیم بیرون بچه های دیگه رو ناز میکردی درسته چند باری شد که اونا حسابی از محبتت در اومدند و زدنت فکر کنم واسه همینه که الان حالت دفاعی میگیری بعضی وقتا اونقدر بیرون راه میری که حسابی خسته میشی و وقتی بر میگردیم خونه اینه حال و احوالت

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد