عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/3/8 12:36
نویسنده : mahsa
106 بازدید
اشتراک گذاری

رادوین کوچولو ی من سرمایه عمر من دیشب که خوابیده بودی داشتم تماشات میکردم وبه کارایی که کرده بودی فکر میکردم دیروز با مامان جون و السا اینا رفته بودیم بیرون یادم نبود تا چرخ چرخیت رو بردارم هر کی رو که تو پارک دوچرخه داشت میوفتادی دنبال بچه های مردم و پشت سرتم نگاه نمیکردی تا ببینی یکی دنبالت هست یا نه خلاصه کلی اونجا خسته شدی و خاک بازی کردی

تو خونه به توپ خودت دستت رو نمیزنی اونجا دنبال توپ این و اون بودی

به یه دختر از خودت 10 سال بزرگتر هم چند تا بوس دادی که جای تامل داره چون کمتر کسی از تو با اون همه افاده ت از این خیرها دیده

اول های شب هم بعد این که یه ساعتی خوابیده بودی نمیدونم گرمت بود یا چی از خواب پریدی و نیم ساعتی گریه کردی

یکی یدونه من همین الان که من دارم برات مطلب میزارم  قولم زدی و کلی کاکائو خوردی خدا کنه که واست ضرری نداشته باشه

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد