عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/3/20 16:46
نویسنده : mahsa
147 بازدید
اشتراک گذاری

رشد ذهنی بچه ها همیشه من رو بیشتر از رشد فیزیکی و بدنی شگفت زده میکنه دیروز عصر که برده بودیمت بیرون یه کم که گشتیم و خریدهامون رو که کردیم دیگه دیر شده بود و من به بهمن گفتم طوری بریم که دیگه تو تاب تاب عباسی رو که خیلی دوس داری و تقریبا هر روز کارمون شده رو نبینی ولی تو از دور هم شناسایی کردیش و تا خود خونه هم گریه کنون فقط تاب تاب عبابی میگفتی بعدش هم دویدی جلوی در انباری وایسادی که من چرخ چرخیم رو میخوام من واقعا سورپرایز شده بودم آفرین به تو که دیگه کم کم نقشه محوطه خونه و پارک رو به مغزت درست سپردی

سر صبحی هم داشتی موزیک ویدئو محبوبت رو گوش میکردی و باهاش همخونی میکردی


 

چند روز پیش یکی از دوستام بهم میگفت که به بچه های دهه نودی لقب گودزیلا دادن خوب منم یه جورایی موافقم به نظرم میاد که بچه های این دهه از نسلهای قبلی باهوش تر و البته شلوغ تر و بازیگوشتر باشن البته هر کی که امکانات مال این نسل رو داشته باشه باید انشتینی چیزی بشه حالا ببینیم این نسل میخوان چه چیزی رو به نام خودشون ثبت کنن

اینم رادوینی که بعد به هم زدن خونه زندگی من راحت و آسوده نشسته

پسندها (1)

نظرات (1)

ديگ بخار
20 خرداد 95 20:02
جالب بود ، سايت واقعا خوبي داريد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد