عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/3/25 3:56
نویسنده : mahsa
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی من الان که من دارم برات مطلب مینویسم حدود ساعت 4 صبحه من سحریم رو خوردم و از وقت اضافه ش دارم واسه خودم تفریح در وکنم

دیروز آسی و تقی ما رو از وسط ددی کشیدن خونه مامانی و به قول ناهید اختتامیه داشتیم تو هم که از خدا خواسته وقتی سلدا و السا و خلاصه جمع رو دیدی کسی دیگه نگهدارت نبود و از فرط شادی و ذوق زدگی به همه کله میزدی و چند تا مجروحی داشتیم در آخر هم همه ازت شاکی بودند که بابا تو چرا این همه پسر شلوغی شدی در آخر هم ناهید تو رو با سلدانا و السانا برده بود خونه شون و تو خونه اونها رو هم آباد آباد کرده بودی خلاصه کلام خیلی خوش گذشت و امیدوارم که برای همه مون بعد این فقط خیر و خوشی باشه ان شالله
 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد