عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1397/1/12 14:41
نویسنده : mahsa
966 بازدید
اشتراک گذاری

عيد هم با همه خوبي ها و بدي هاش اومد خدا رو شكر كه تا به حال خوب بوده 

تو هم تو اين ايام الماسين كه پسر نسبتا خوبي بودي

ان شالله امسال كه يه سال ديگه بزرگتر ميشي رفتارها و بچگي هات هم كم كم بزگتر بشه و كمي بيشتر مستقل تر بشي و از شلوغ بازي هات هم كاسته بشه ترسو

جملات و بعضا فحش هايي از دور و اطرافت ياد ميگيري كه منو خيلي متعجب ميكنهعصبانی

فرشته كوچولو و جوجو زرده من خيلي دوست دارم

راستش كلي ازت عكس و اين جور چيزا دارم ولي الان اصلا انگيزه شنيست ان شالله بعدا همه رو رو وبلاگت ميزارم

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد