عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

تولد سلدا خوشگله

1397/1/12 14:51
نویسنده : mahsa
684 بازدید
اشتراک گذاری

                                           

هفتم فروردين تولد سلدا بود خدا ميدونه كه اون روز چقدر شلوغ كردي و پسر نفيسه عمه سلدا رو چند بار هل دادي و در آخر سر كاري كردي كه سر طفلكي السا به ميز خورد و سرش حسابي درد اومد واقعا كه روز سختي بود واسه من

همه عكسها به وضوح حالت تو رو نشون ميده و يازيخ منسبز

كاري كردي كه آخر سر عمه هاي عتيقه سلدا ديگه داشتن جوش مياوردن

درسته آسي ميگفت دلم خنك شد ولي دل من خون بود

در هر صورت تولد سلدا جونم مبارك

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد