عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1397/1/26 12:57
نویسنده : mahsa
740 بازدید
اشتراک گذاری

                                                     

يه كارتوني ميده تو جم جونيور يه گربه هست كه مال يه مرديه به اسم سايمون من و بهمن هر وقت اين كارتون رو ميبينيم ياد حركات تو ميوفتيم شايد باورش براي كساي ديگه سخت باشه ولي كارها و اداهايي كه اين گربه در مياره سر سوزني با تو فرق نداره

وقتي خونه اي به همه زنگ ميزني و دعوتشون ميكني كه گلين منيم اويمه ولي وقتي اومدند پدرشون رو در مياري و بيچاره ها رو پشيمونشون ميكني

مثلا با سلدا شلوغ ميكني و بعد ميبينيم سلدا داره گريه ميكنه و تو داري خودترو ميكشي كه ببخش سلدا بذار بوست كنم

آسي به سلدا ميگه كه هر وق تو رو زد تو هم اونو بزن غافل از اينكه خودش هم ميدونه كه اونوقت چه ها ميشه

فقط اميد اين رو دارم كه روابط اجتماعي رو كم كم ياد بگيري و مهربونتر باشي با همبازيهات 

چند روز پيش مادري رو ديدم كه بچه ش تازه گيا بود به دنيا اومده بود چقدر مستاصل و درمانده به نظر ميرسيد و چقدر خسته داشتم به اين فكر ميكردم كه واقعا ارزشش رو داره كه آدمي عمرش رو واسه يه موجود ديگه چنين ضايع بكنه در حالي كه ميتونه اين انرژي رو صرف خودش و يا نزديكانش كه انسانهاي بالغي هستند صرف كنه اگر اين سوال رو از خودم حدود 7 -8 سال پيش ميپرسيدم قطعا جوابم منفي بود و هيچ ارزشي براي اين تلاشهاي بيهوده براي يه موجود خيلي كوچيك كه تو قراره ازش يه انسان بسازي قايل نميبودم وقطا در ذهنم رد بود ولي خوب الان كه خودم اين كارها رو براي تو كردم شك دارم ولي اين رو هم ميدونم كه اگه تو يه روزي كه بزرگ شدي و ان شالله براي خودت مردي شدي هيچ وقت بهت صاحب بچه شدن رو پيشنهاد نميكنم 

من از زندگي اين نتيجه مهم رو گرفتم كه هر چه قدر آدم مسئوليت ديگري بر شونه ش سننگيني كنه زندگي اونقدر براش سختتر ميشه

و ميخوام اين رو بدوني كه من خيلي بيشتر از توانم براي تو انرژي گذاشتم و همه شاهد اين امر بودند و هستند و هميشه عاشقانه هر چي كه بخواي برات كم نميذارم عشقم

قلب من هميشه واسه عزيزانم ميتپه و با وجود اوناست كه هر روز شادتر از ديروز زندگي ميكنم و اميدم به شاد و راحت زيستن همه آدمهاي خوب هست

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد