عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

ایام کرونایی

1399/2/30 2:55
نویسنده : mahsa
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

بسمه تعالی

سلام

فکر کنم از اوایل امسال وقت نکردم پست بذارم در واقع وضعیت پیش اومده به خاطر کرونا هم یکی از علت هاشه سالمون رو با کرونا شروع کردیم به جز خونه مامان من و مامان بابا هیچ جا نرفتیم سیزده بدر رو هم خونه ی مامانم بودیم و متفاوت ترین 13 بدری بود که دیده بودم قبلش 7 فروردین تولد سلدا بود 27 فروردین هم تولد خودم بود که بازم تو هیاهو گذشت بعد ماه رمضون شروع شد و باز جای شکرش هست که روزه داری یکم سرمون رو گرم کرده تا ساعت 11 صبح میخوابیم و چقدر برنامه مون به هم ریخت چقدر خوب عادت کرده بودی صبح پاشی و بری مهد خدایا با چه وسواسی دنبال پیش دبستانی خوب میگشتم و خیلی خوشحال بودم که بهترین ها رو برات مهیا کردیم چی شد همشون با این بیماری از بین رفت آموزش کتابهاتون نصف و نیمه موند جشن هاتون و خیلی چیزهای دیگه تازه سال بعد اول دبستان با این اوضاع فکر نکنم مدرسه ها برقرار باشند خیلی استرس دارم خودم سعی میکنم حروف باقی مانده از الفبا رو بهت آموزش بدم ولی واقعا جای مهد رو آموزش مربی رو نمیتونم پر کنم همش تو خونه حوصله ت سر میره این روزها تو هر ورقی که گیر میاری نقاشی میکنی

این نقاشی سانی بانیه مثلا

خودتم به بابا میگی بیا بنویس آفرین الکساندر😂

بعد به کارتون سندباد خیلی علاقه پیدا کردی و نقاشی سندباد رو کشیدی

 

 

 

نقاشی شلوغ پلوغ پارک و آمبولانس و کروناو....

 

 

 

 

 

بازی با برج هیجان

 

 

اینجا ببین تو خونه ی مامان جون با سلدا و بابا جون چه ژستی گرفتی

 

 

عزیز دلم انشالله به حق این روزها و شب های پر برکت این بیماری هم از بین بره و دوباره به روزهای قبل برگردیم پسر عزیزتر از جانم این روزها السا رو عروسم خطاب میکنی چن روز قبل بهت میگم رادوین السا رو ول کن اون از تو بزرگتره ملیسا کوچولو رو واسه خودت عروس کن میگی مامان من بی بی عروس رو میخوام چیکار ملیسا حتی نمیتونه راه بره نمیدونم دیگه حسابی عاشق السا شدی عشقم

 

پسندها (14)

نظرات (11)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 اردیبهشت 99 3:34
چه نقاشی های قشنگی رادوین جانم کشیده😍خداحفظش کنه برای خاله مهسای عزیزم❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم مبینا جونم💙
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
30 اردیبهشت 99 6:54
چه خوشکله نقاشیش🤩
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم💛❤️
مامان آیسلمامان آیسل
30 اردیبهشت 99 10:51
معلومه رادوین هم با همه خنده های از ته دلش دلش برای پارک و سرسره و تاب تنگه.....بله حق باشماست در مقطع پیش دبستانی خیلی حساسیم که بچمون اولین بار کدوم مدرسه میره...و مقطعی کهبیش از همه نیازه تا تو مدرسه باشن ..ولی میدونم شما خیلی مربی خوبی هستین.....پس شماهم مثل من فروردینی ❤️روزهای قشنگ در راهند دوست عزیزم
mahsa
پاسخ
انشالله به امید اون روزها خیلی ممنونم عزیزم💚
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 اردیبهشت 99 13:27
تولدتون با تأخیر مبارک خاله جون
انشاالله 120 سال سایه شما بالا سر آقا رادوین باشه
mahsa
پاسخ
زهرا جونم خیلی ممنونم عزیز دلم شما لطف داری💕
نازینازی
31 اردیبهشت 99 2:27
تولدتون خیلی خیلی مبارک باشه خاله جون البته با کلی تاخیر و ایشالله همیشه سالم و تندرست باشین و سایتون بالای سر گل پسری باشه🧡🤩😍
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم انشالله همیشه سلامتی و شادی باشه💚
نرگسنرگس
31 اردیبهشت 99 14:13
آفرین به رادوین نازم با این همه نقاشی زیبا ... مخصوصا علی بابا !!!
خیلی عالی کشیدی 👌👌👌
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم💜
عمه فروغعمه فروغ
31 اردیبهشت 99 15:40
دستت طلا گل پسر بابت نقاشی های خوشگلت👏
به امید روزای بهتر❤❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست عزیزم💙

1 خرداد 99 1:59
ای جانم پسرهنرمند😘😘
تولدتون مبارک خاله مهربووونمممم😍😍😍🎂🎆🎈
مستدام باشید 😘😘😘
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم😘
مامانمامان
8 خرداد 99 11:52
صدآفرین به نقاشی های زیبات عزیزم
انشاالله همیشه سلامت و در پناه حق باشی
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم💐
مامانیمامانی
10 تیر 99 9:59
آفرین چه نقاشی های زیبایی👏
تولدتون هم مبارک 
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفتون بزرگوارید❤️
مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 99 12:00
افرین به پسر هنرمند و خلاق👏👏👏😙😙😙
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد