عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

به نام خالق هستی

1399/9/13 13:58
نویسنده : mahsa
270 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون 

چقدر این روزها سریع میان و میرن رادوین جانم اول ابتدایی خیلی برات خاطره ساز شد تو خونه با مامان 

خیلی خوشحالم که الفبا رو یکی یکی پارسال خوب یاد گرفتی و امسال راحتیم همشونو فولی ماشالله من و خانم معلمت خانم عبادی هم خیلی راضی هست ازت ماشالله پسر خیلی زرنگی هستی

عکس تو و رها

عزیز دلم تو این مدت یه اتفاق خیلی بدی افتاد که دلمو واقعا به درد آورد و اون این بود که چشمت موقع بازی تو خونه ی خاله جون اینا خورد به میز و حسابی کبود شد و ورم کرد

این ماجرا حسابی اعصابم رو بهم ریخته بود یه پماد گرفتم و هر صبح و عصر میزدم به کنار چشمت و هر بار واقعا دلم آتیش میگرفت

خدا رو شاکرم که الان چشمت بهتر شده فقط یه ورم کوچک کنار چشمت مونده که انشالله اونم خوب میشه 

خدایا بلا رو از سر رادوینم دور کن 🤲

رادوین در نقش دخترونه

تو این مدت دایی رسول کرونا گرفت و خدا رو شکر خوب شد مامان جون و بابا جون سرما خوردگی شدید گرفتن و نزدیک ۳ هفته میشه که تو خونه در حال استراحت هستن و به قول خودشون تو قرنطینه هستن

خدا همه ی مریض ها رو شفا بده

و شر کرونا رو از سر مردم دنیا کوتاه کنه

عزیزم از وقتی که تو بدنیا اومدی تمامی لحظاتم با نور وجود تو سرشار شده بعضی و قتها بغض گلوم رو میگیره چطور این همه وابستگی رو میتونم اگه تو کنارم‌ نباشی تحمل کنم خدا خیلی بزرگه عزیزم فدای تو بشم من

پسندها (5)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 آذر 99 14:23
خاله جون دلمون برای پست های زیبای شما تنگ شده بود. انشاالله بلا ازتون دور باشه
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم گلم❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 آذر 99 15:17
ای جوووووونم😍 موفق باشی رادوین جونم💚💫💙 
بلا به دور باشه خاله جونی ...❤
خیلی مواظب خودتون باشین🥰
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💚💙❤️
سیما خاتونسیما خاتون
14 آذر 99 1:48
واااای خدای من😍😍🥰🥰
ماشاالله ماشاالله دختر هم میشد دختر خیلی خوشگلی بوداا⁦❤️⁩
خداحفظت کنه رادوین جان🥰⁦💗
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم 🌺
عمه فروغعمه فروغ
14 آذر 99 13:27
خدا حفظ کنه گل پسر زبر و زرنگ رو بلا ازش بدور
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد