عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بماند برای یادگار

1399/9/17 17:37
نویسنده : mahsa
229 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای منان

از دوران پیش دبستانی یا دوره های نقاشی که از ۳ سالگیت میبردمت دفتر ها و وسایلت رو نگه داستم عشقم ولی دوره ی اول ابتدایی رو حیفم اومد اون کامنت هایی که خانم معلم تو شاد برات برای تکالیفت میذاره رو نذارم گفتم لا اقل یه نمونه رو بذارم اونم بماند به یادگار روزهایی که با هم درس خوندیم و برای هر نظر خانم معلم کلی ذوق کردیم و چقدر معلمی کار سختی بود برتی من که یه عمر به همه درس دادم ولی الان یکم کم حوصله تر شدم

و این هم از نقاشی کرونای رادوینی

خانم معلم ازتون خواسته بود دانه ای به انتخاب خودتون بکارین و این هم از عدس هایی که تو کاشتی و ازشون مراقبت کردی

اینم از کاردستی پاکت نامه رادوین

پسندها (5)

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 آذر 99 22:43
ای جووون موفق باشی خوشگل پسر😍😍😍

چه معلم مهربونی داره رادوین جونی🤗
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم❤️
آره واقعا معلم خیلی خوبی نصیبمون شده شکر خدا
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 آذر 99 10:21
خدا قوت خاله جون. واقعا که درس خوندن به صورت مجازی خیلی سخته. انشاالله موفقیت کوچولوتون رو ببینید
mahsa
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم انشالله که شما هم همیشه موفق باشی😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
21 آذر 99 16:46
انشالله روزی برسه که از کنکور قبول بشه موفق باشه انشالله 
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد