عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

روزهای سخت

1399/10/3 17:38
نویسنده : mahsa
278 بازدید
اشتراک گذاری

به نام پروردگار مهربان

روز ۳۰ آذر خبر خیلی بدی به گوشمون رسید دختر عمه ی من بعد از بیماری کرونا حسابی ضعیف شده بود شنیده بودم که بهش خون زدن چون کم خون بوده چند روزی تو بیمارستان بستری بود و دقیقا صبح شب یلدا به رحمت خدا رفت بار سنگینی هست از دست دادن جوانی که خودش دختر نوجوان داره واقعا دل هممون به درد اومد و هیچ کس نمیتونست باور کنه و چه یلدایی شد این یلدا ی کرونایی برای ما 

از خدا براش مغفرت و شادی روح آرزومندم

پسندها (2)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 دی 99 18:54
وای چقدر دردناک! انشاالله غم آخرتون باشه خاله جان. خدا رحمتشون کنه و به دخترشون صبر بده. روحشون شاد و قرین آرامش باشه انشاالله.
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیز دلم خدا عزیزانت رو برات نگه داره 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 دی 99 21:19
اخی الهی😓 روحشون شاد و یادشون گرامی
غم اخرتون باشه🥀🖤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد