عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

عید ۱۴۰۲ و ماه رمضون

1402/2/6 15:12
نویسنده : mahsa
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام

میرم یه مدت کلا از افق محو میشم بعد بر میگردم سال نو شروع شد و همزمان باهاش ماه رمضون هم شروع شد الان که این پست رو مینویسم ۶ اردیبهشت هستش یعنی عید فطر هم تموم شده خدا رو شکر امسال سالمون رو با مهمونی های ماه رمضون شروع کردیم و خوب بود در کل خوش گذشته تا الان 

خیلی عکس دارم که میخوام تو این پست بزارم

پسندها (6)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 اردیبهشت 02 20:48
سلام خاله جون خوبین؟
خیلی خوشحال شدم پستتون رو دیدم
منم مثل شما به مدت یک ساله که دیگه پست خاصی نذاشتم راستش دست و دلم به نوشتن نمیره
راستی عیدتون با تاخیر زیاد مبارک انشالله سال خیلی خوبی داشته باشید
طاعات و عباداتتون هم قبول باشه و همیشه شاد باشین
mahsa
پاسخ
سلام زهرا جانم چقدر خوشحال شدم از پیامت عزیزم 
خوبی انشالله خانواده خوبن؟ درسها چطور پیش میره و اینکه چرا پست جدید نمیزاری سرت خیلی شلوغه؟!!
کلی سوال دیگه دارم ازت دیگه خجالت کشیدم بپرسم
عید تو هم مبارک باشه گلم انشالله سال خیلی خوبی پیش روت باشه همیشه دعا میکنم که موفق و سلامت باشی پیش عزیزانت قربونت برم 😘😘😘😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 اردیبهشت 02 19:33
قربون شما خیلی ممنونم.
بله به امید خدا دیگه ترم های آخر کارشناسی هستم. اگه خدا بخواد سال آینده ارشد شرکت میکنم.
منم از خدا برای شما بهترینا رو میخوام خاله مهربونم.
mahsa
پاسخ
فدات بشم عزیز دلم انشالله همیشه موفق باشی گلم💙💙💙
مامان آنیلمامان آنیل
16 اردیبهشت 02 9:02
چه عکسهای خوبی🌸🌸🌸
mahsa
پاسخ
فداتون بشم چشم هاتون خوشگل میبینه🌺🌺🌺
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد