عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

تابستان ۱۴۰۲

1402/4/14 0:19
نویسنده : mahsa
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

گذر زمان اونقدر سریع میگذره که دیگه روزها نه که ماه ها میگذره و من مات این گذر عمر میشم واقعا بعضی وقت ها چنان غرق در بچگی هستم که یادم میره الان باید رفتار مامانها رو داشته باشم تا بچه ها

موقع رفتن به باغ یه لاک پشت پیدا کردیم 

اسمش رو لاکی گذاشتیم

بندر شرفخانه

یه رنگین کمان زیبا از روی پل کابلی

اینم روز موزه بود رفته بودیم موزه ی آذربایجان

سوم دبستان رو هم شکر خدا به پایان رسوندی و کارنامه ت رو هم گرفتی همه ی نمراتت هم خیلی خوبه بعدا عکس کارنامه ت رو هم میزارم عشقم

خیلی دوستت دارم مثل همیشه میگم که عاشقتم نفسم زندگیمی جیگر طلا

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان آیسلمامان آیسل
14 تیر 02 1:17
کاملا درسته ...اونقدر غرق لحظه ها میشیم که گذر زمان رو حس نمیکنیم...همین عکس هاو نوشته ها هم غنیمتی از این زمان هستن دوست عزیزم
mahsa
پاسخ
🌹🌹🌹
عمه فروغعمه فروغ
22 تیر 02 16:52
شاد و سلامت باشین همیشه🙂🌹
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم به همچنین🌹🌹🌹
مامان آنیلمامان آنیل
31 تیر 02 8:45
باغ وحش باغلارباغی رفته بودین؟
mahsa
پاسخ
سلام عزیزم بله باغلارباغی هستش
مامان آنیلمامان آنیل
31 مرداد 02 9:41
اتفاقا ما هم اواخر تیر ماه رفته بودیم باغلارباغی و باغ وحش، انتظار نداشتیم شیر و خرس هم داشته باشه🦁🐻
mahsa
پاسخ
چرا داره انشالله این دفعه که رفتین میبینین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد