عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/2/25 15:38
نویسنده : mahsa
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری من

گلم روزها میاد و میره و من کم حوصله تر میشم و تو ماشالله شلوغ تر به خدا بعضی وقتا که تو دلت بازی میخواد و مثلا همه جا رو به هم میزنی من نمیتونم دیگه تحمل کنم تقریبا هر روز جارو برقی میکشیم یه جورایی جارو واسه تو سرگرمی شده وقتی میبینیش کلی ذوق میکنی

شبا هم که طبق معمول این لحظه که تو تقریبا 21 ماهته بازم به شیر وابسته ای و همش تو بغل منی نمیدونم من چه جوری باید از شیر بگیرمت به خدا همه میگن تو تا وقتی که زن بگیری من نمیتونم از شیر بگیرمت اینجوری مجبورم پشت در اتاق خوابتون بشینم تا تو هر وقت که لازمم داشتی بهت شیر بدم به قول یکی از دوستام شدم گاو شیر دهبی حوصلهمتفکرچشمک


 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد