عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

مادر

1397/3/11 2:55
نویسنده : mahsa
1,504 بازدید
اشتراک گذاری

                                               

               

امشب وقتي داشتم ميخوابوندمت ياد شير دادنهام به تو افتادم چه حس غم انگيزي داشتم وقتي ميدونستم كه دارم براي آخرين بار بهت شير ميدم آخه من به تو از دو سال و دوماهت كه بود شير گرفتن رو شروع كردم ولي باور كن انگار دوست داشتم هميشه بهت شير بدم خلاصه الانم كه ماشالله اين دوره رو پشت سر گذاشتي(چون خيلي به شير خوردن وابسته بودي و واقعا نميتونستي دل بكني)و من خيلي دلم برات ميسوخت و مجبوري اين كار رو كردم بخدا

خوب مادر يعني همين ديگه مامان خودم رو كه نگاه ميكنم انگار واسه ي خودش هيچي نميخواد هر چي دوس داره واسه ما ميخواد خدا معني عشق رو با مامانمون به ما ياد داده

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
11 خرداد 97 3:52
درسته
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 خرداد 97 7:12
همه ی مامانا عشقن
مامان صدرامامان صدرا
11 خرداد 97 11:19
خدا تموم مامانا رو حفظ کنه ❤❤❤❤❤❤
mahsa
پاسخ
ان شالله
مامانمامان
11 خرداد 97 12:02
قربون همه مامانها
mahsa
پاسخ
خدا هيچ كس رو بي مادر نكنه واقعا
مامان آیسلمامان آیسل
12 تیر 97 18:06
و چقدر حسمون شبیه هم بود...منم خیلی سخت از شیر گرفتمش..مادر بودن چقدر سخت و در عین حال شیرینهمحبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد