عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

شب یلدا پیشاپیش مبارک دوستان

1398/9/28 17:14
نویسنده : mahsa
981 بازدید
اشتراک گذاری

 

                             

سلام خدمت همگی

امیدوارم که تا بحال پاییز رنگارنگی داشته بوده باشید

ولله تو تبریز که پاییز امسال خیلی هوا بد بود و نه برفی و نه هوایی فقط هر کی دور و برم دیدم با هر کی که حرف زدم خبر از سرماخوردگی و آنفلونزا داده

امیدورام که خیلی زود یه برف درست درمون بیاد و ما رو از شر این هوای بد خلاص کنه تو اخبار هم میگفتند که هفته ی بعد باز هوا آلوده ست به خدا ریه نمونده برامون مشکل تنفسی پیدا کردم من خودم خدا به داد بچه کوچکها برسه خدایا لطفا برف

این هفته رادوین جانم خوب بود خدا رو شکر شنبه هم تعطیلند و برای شب یلدا ظهر جشن میگیرند تو مهدشون

این کار برگ رنگ آمیزی شب یلدا بود که دیشب رنگ کردی

چند تا کامیون هم بابا کشیده و تو رنگ آمیزی کردی

 

یه چند تا ادا هم از صدرا دوستت یاد گرفتی که من اصلا دوست ندارم

 

خیلی بدم میاد وقتی چشماتو اینجوری میکنی

 

دوستای خوبم پیشاپیش شب یادا رو هم تبریک میگم امیدوارم که شب خیلی خوبی داشته باشید

 

 

پسندها (14)

نظرات (9)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
28 آذر 98 17:27
شب یلداتون مبارک خاله جون
ان شاءالله یه برف درست و حسابی بیاد که حال و هوای همه عوض بشه
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم زهرا جانم انشالله❤️
نازینازی
28 آذر 98 17:31
شب یلداتون پیشاپیش مبارک باشه خاله جون🤩🙏
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم❤️
مامانمامان
28 آذر 98 18:13
شب یلدای شما هم پیشاپیش مبارک باشه🌹🌹
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوبم❤️
مامان آیسلمامان آیسل
28 آذر 98 19:11
ممنون دوست عزیزم....آیسل هم تازگیا مثل رادوین تو عکسا ادا درمیاره
mahsa
پاسخ
رادوین خیلی سریع از بچه های دیگه تقلید میکنه روی ماه آیسل رو ببوسین😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 آذر 98 23:49
ای جونم عاشق عکس دومیش شدم ماشاءالله گل پسری😘😘😘💋💋
شب یلدا هم مبارک مهربونممم💚💚❤❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم مبینا جان🍉🍉😘
عمه فروغعمه فروغ
29 آذر 98 12:11
یلداتون مبارک شاد و خوش باشین🌹
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم🍉🍉😘
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
29 آذر 98 15:37
شب یلدای شما هم مبارک
mahsa
پاسخ
🍉🍉😘
مامان صدرامامان صدرا
29 آذر 98 20:51
شب یلداتون مبارک عزیزم🍉🍉🍉
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم ❤️
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 آذر 98 13:39
یلداتون مبارک باشه همیشه شاد باشین
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم🍉🍉🍉
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد