عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بوی عید میاد

1398/12/10 10:21
نویسنده : mahsa
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

هر صبح که از خواب بیدار میشم حال و هوای عید به مشامم میرسه با خودم میگم خدایا چی شد اون همه شور و شوق کودکانه ای که داشتم چرا وقتی احساساتی میشیم همون بچه ی دیروزیم و هیچ کس حق نداره بهمون بگه بالای چشمت ابرو هست بعضی وقتها از رادوین هم بچه تر میشم جبازی میکنم و تا تهشم سر حرفم هستم ولی تا مامان میگه ول کن چه راحت آروم میشم گاهی وقتها هم حتی مامان و خواهر و برادر و بابا نمیشناسم و همش حرف خودمه راستش از این صلابته کودکانه خوشم میاد هر چند باشه من هم انگار همین دیروز بود که بچه بودم ولی از همون اولش هم فرمانبردار نبودم رادوین طفلی بعضی وقتها لااقل فرفانبرداری میکنه

قدیم ها عید چقدر شیرین بود ماه اسفند چه ماهی میشد انگار دو بال داشتیم و حال و هوای پرنده ها رو الان ماشالله اونقدر استرس و حال و هوای بد داریم که اسفند امسالمون که واویلا شده همش تعطیلی و اخبار بد مریضی بابا تو رو خدا دست از سر این مردم بردارید اونقدر اخبار بد میشنویم که تو اوج جوونی پیر شدیم طفلی بچه ها هم استرس گرفتند از بس بهشون یادآوری میکنیم که دستهاتو به هیچ جا نزن برو بشور دستهاتو حیوونکی ها نمیتونن راحت بچگی کنند

به نظر من که آدم اگه شاد باشه روح و روانش اجازه ی ورود هیچ مریضی رو به بدنش نمیده این روزها دوست دارم همش فیلم ها و نمایش های کمدی ببینم تا از این جو به دور باشم خانه نشین شدیم و با ماشین کمی دور دور میکنیم و برمیگردیم خونه حال و هوای عید هست اما حسش نیست انگار خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه

امروز تولد آسی هست خواهر جونی مرسی که هستی با تو هر روز حرف زدن و درد دل کردن چقدر خوبه راستی آسی ماشین خریده و در حال تمرینه انشالله که در رانندگی موفق باشی عزیز دلم💕

موهای رادوین رو کوتاه کردم قیافش کلی عوض شد من که اولی رو بیشتر دوست داشتم

اینم عکس دومی

 

الهی ببین موهای بچه رو چکارش کردم 😂

 

 

این روزها هر چی دم دستت میاد ازش عکس میگیری و بیشتر از اسباب بازیهات

کیفیت عکسها هم افتضاحه

 

داشتیم با هم دکتر بازی میکردیم واسه من نسخه نوشتی قرص اینه(آمپول) و سرم

 

اونقدر خندیدم به این نسخه ت🤣

اینم ژستهای تو وقتی سلدا ازت عکس میگیره و تو از اون میگیری

 

خلاصه که ادا اصول نمونده که در نیاورده باشی

پسندها (14)

نظرات (11)

千.𝓏千.𝓏
10 اسفند 98 11:19
منم وقتی نزدیک عید میشه احساس می کنم که بوی عید رو حس می کنم .😘😁
mahsa
پاسخ
انشالله حال و هوای عید خوشی و سلامتی برای همه بیاره💙💜❤️
مامان آیسلمامان آیسل
10 اسفند 98 11:46
عید بود عیدای ما....انشالله بزودی خبرهای خوب بشنویم❤️
mahsa
پاسخ
انشالله به لطف خدا همه صحیح و سلامت باشند 💕
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 اسفند 98 11:56
خدا حفظش کنه براتون خاله جون
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم زهرا جان😘

10 اسفند 98 12:17
نوروز امسال که باید بشینیم خونه سفرهم نریم😭😭😭
مارو بگو که اونهمه نقشه واسه عید داشتیم!الان اصلا ذوق وشوق ندارم😭😭
چینی ها گذاشتن عید خودشون تموم بشه عیدمارو گند بزنن😭😭😭
من بودم میگفتم اصلا روزه باشید بهتراز این بودخفاش بخورید😑😑😒
​​​​
​​​​​​
​​
mahsa
پاسخ
واقعا که خیلی چندشن این چینی ها یدونه ی غذای آدمیزاد نمیتونند بخورند باید عذابش رو ما ها بکشیم
یه جایی دیدم عکس قورمه سبزی گذاشته بودند نوشته بودند تمام عمرمون خوشمزه ای مثل تو رو خوردیم و آخر سر از ویروس سوپ خفاش مردیم😪
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 اسفند 98 13:56
خداحفظش کنه...عیدتونم پیشاپیش مبارک باشه❤💜❤💜❤💜❤💜❤
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم مبینا جان 💞
نازینازی
11 اسفند 98 17:58
ای جونمم خاله جون ایشالله که خدا حفظش کنه😍🙏
mahsa
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم💕
مامان پریمامان پری
11 اسفند 98 23:21
شاد باشید همیشه و سلامت😍
به امید روزهای بهتر 
mahsa
پاسخ
انشالله برای همه سلامتی و شادی بیاره سال نو💕
مامانیمامانی
12 اسفند 98 10:22
انشاالله که عید برامون شادی و خبرهای خوش بیاره.
آره به نظر منم قبل از کوتاهی ماه اس بهتر بوده اما چشم به هم بزنید دوباره بلند میشه.
الهییی چه نسخه ی بامزه ای😉
mahsa
پاسخ
انشالله که همیشه سلامت و شاد باشید خیلی ممنونم به خاطر نوشتن نظرتون💞
نرگسنرگس
21 اسفند 98 15:53
امسال عیدمون یه رنگ و بوی دیگه داره . به امید اینکه هر چه زودتر کشورمون رنگ آرامش بگیره...
mahsa
پاسخ
انشالله💚
mahyamahya
27 اسفند 98 12:51
👌سلام گلم من وب دومم رو تازه باز کردم  وب قبلیم تلخ و شیرین بود .لطفا دنبالم کنید با اینکار از من حمایت میکنین 😘
                                                         😍یادت نره هاااااا خیلی خوشحالم میکنی😅
                                                                   🙏   دنبال شدید🍀
mahsa
پاسخ
سلام عزیزم خیلی هم خوشحال میشم ممنونم💐
مامان صدرامامان صدرا
29 اسفند 98 0:03
پیشاپیش عیدتون مبارک ❤❤❤
mahsa
پاسخ
عید شما هم مبارک باشه عزیزم انشالله که سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشید💐
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد