عشق من رادوین جانعشق من رادوین جان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ رادوینیوبلاگ رادوینی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

my dear son

گذر عمر فقط عشق رو در سینه اش نگه می دارد

بدون عنوان

1395/3/13 15:37
نویسنده : mahsa
150 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پسر کوچولوی من

امروز تو جارو کشیدن کمکم کردی آخه تو از میون همه کارای خونه عاشق جارو برقی هستی

درسته که بیشتر از اون فکر کنم عاشق خرابکاری هستی تازه وقتی هم که یه کار اشتباهی میکنی به آدم نگاه میکنی و میخندی اونوقته که واقعا فلفلی میشم

یادمه که چند وقت پیش چایی رو سپرده بودم به بهمن اومدم دیدم حواسش نبوده تو همشونو رو فرش خالی کردی  به هر حال الان اما دیگه یواش یواش تو کارها کمکم میکنی

خوش به حال من

ولی خوب اندازه ی خرابکاریهات و بازی گوشی هات رو اگه یه حساب سر انگشتی انتگرالشون رو بگیریم دیگه معلوم میشه که چند صد هزار برابر کمکهاته

 

از گذاشتن چیزای نامربوط مثل پیچ و دکمه و ....تو دهنت بگیر تا ....

اوضاع غذا خوردنت هم که مثل همیشه تعریفی نداره و تا الان که 21 ماه و10 روزته کم پیش اومده که تو خودت غذا رو جلوت ببینی و مشتاق باشی تا بخوری

یادمه وقتی کوچیکتر بودی حدودای 6-7 ماهگیت همه میگفتن وای چه بچه مظلوم و ساکتی هستی حالا همونا وقتی میبیندت از پست نمیان

خلاصه کلام ول کنیم این حرفا رو چون من خیلی زود همه چی از یادم میره و بازم تو گل پسر منی عشقم این روز ها هم مثل برق وباد میگذره

                          

                                   
 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به my dear son می باشد